Fiskekaker med stekte poteter, salat og rømme

Jeg synes fiskekaker er veldig godt, og bruker det til både middag og lunsj. Jeg har ennå ikke lagd fiskekaker bunn, men har planer om å gjøre det. Passer på å kjøpe de som har høyt innhold av fisk, og varierer da det finnes mange forskjellige typer fiskekaker. Tilbehør, da liker jeg å variere, og jeg bruker det jeg har som jeg syntes passer til fiskekaker. 
Beregn 2 fiskekaker pr person 

Beregn 1  - 2 poeter pr person
Del potetene i staver
Ha olje i pannen på middels til sterk varme, legg i en av potetbitene og la den ligge til den begynner å frese. Tilsett resten av potetene, men ikke for full panne
Stekes i ca 15 minutter til de er gyllenbrune og møre

Salat etter ønske, her har jeg brukt; 
Vestfoldsalat, ruccola, tomater, syltet rødløk og fetaost  

Serves med rømme eller lignende 


Kommentarer